Groepslessen

Zumba

Zumba is een Latijns-Amerikaans geïnspireerde dansfitness die Latijnse en internationale muziek met swingende dansbewegingen combineert. Hierdoor ontstaat een dynamisch, leuk en effectief fitness systeem.

Read More »

D.I.I.T.

Onze versie van de razend populaire en effectieve H.I.I.T. waarin je in een combinatie van cardio en kracht met een structurele tijdsinterval oefeningen af gaat. Het is zeer effectief voor; conditie, kracht, & vetverbranding.
Concreet, een leuke training om snel superfit te worden

Read More »

Spinning

Klassieke vorm van indoor-cycling waarin conditie en spierverzuring centraal staan.

Onder begeleiding van de instructeur beweeg je onbewust erg intensief en dit zonder (groot) risico op blessures.

Kortom, de manier om aan je conditie te werken en tegelijk enorm veel energie te verbranden.

Read More »

EasyPower

EasyPower is een zeer effectieve groepstraining waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. De zwaarte van de gewichten wordt aangepast aan jouw wensen. EasyPower is ideaal als je wilt werken aan je hele lichaam. Je voelt je fitter en krijgt meer energie.

Read More »

Boxing Bag

Boxingbag is een cardio boks training op de bokszak. Voor iedereen toegankelijk gericht op conditieverbetering.

Read More »

Core+

Bij Core+ krijg je een volledige training voor alle ‘Core’-spieren. Deze training wordt in verschillende niveaus aangeboden en is daarom voor elke doelgroep en fitheid toegankelijk.

De ‘Core’ wordt ook wel de torso of romp genoemd. De Core is het verbindingsstuk tussen de hoge en lage extremiteiten van ons lichaam. Het is dus te concluderen dat zonder een functionerende core bewegen praktisch onmogelijk wordt.

Het krijgen en onderhouden van een sterke core is dus essentieel voor het behoud van mobiliteit in het dagelijks leven.

Hiernaast zorgt een gezonde core voor een verlaagd risico op rugklachten.

Read More »

Crossgym

Crossgym is een functionele manier van trainen waarbij old school trainingsoefeningen worden toegepast. Denk hierbij aan het trainen met halters, olympische stangen, kettlebells, elastieken, plyoboxen en je eigen lichaam ( opdrukken, duwen, tillen, trekken, springen). Door deze technieken met elkaar te combineren ontstaat er een zeer gevarieerde work out waarbij de intensiteit hoog ligt. Alle aspecten komen aan bod, zodat je alle spiergroepen tijdens de training aanpakt en zowel kracht als uithoudingsvermogen traint.

Read More »